მომხმარებელთა სოციალური სტრატიფიკაცია და მარკეტინგი
საკვანძო სიტყვები:
სოციოლოგია, მარკეტინგი, სოციალური სტრატიფიკაცია, მომხმარებელიანოტაცია
სტატიაში განხილულია ისეთი საკითხები, როგორიცაა: სოციალური სტრატიფიკაცია, მარკეტინგი და ამ ორ ერთი შეხედვით განსხვავებულ მიმართულებებს შორის არსებული მჭიდრო კავშირი.
ყურადღება გამახვილებულია ასევე სოციალური სტრატიფიკაციის მნიშვნელობაზე მარკეტინგში, როგორც ბაზრის სეგმენტაციის პროცესში, ასევე პროდუქტის პოზიციონირებისას.
სტატიაში წარმოდგენილია ასევე კვლევის შედეგები და მასზე მუშაობისას აღმოჩენილი სიახლეები, განსაკუთრებით საინტერესოა სოციალურ-ფსიქოლოგიური ფაქტორების გავლენა ქართველ მომხმარებელზე.
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
28.04.2023
როგორ უნდა ციტირება
ქირია ი. (2023). მომხმარებელთა სოციალური სტრატიფიკაცია და მარკეტინგი. თანამედროვე მეცნიერების გამოწვევები, 3(1), 31–38. Retrieved from https://journal.alterbridge.edu.ge/index.php/tcms/article/view/60
გამოცემა
სექცია
Articles