ციფრული მედიის გავლენა ბიზნეს კომუნიკაციაზე
საკვანძო სიტყვები:
ციფრული მედია, სოც. მედია, მარკეტინგი, კომუნიკაცია, კომუნიკაციის ინსტრუმენტიანოტაცია
რა არის ეფექტური კომუნიკაცია? ორგანიზაცია რთულად წარმოიქმნება კომუნიკაციის გარეშე, ეფექტური კომუნიკაცია კი ბიზნეს კომპანიების სიცოცხლისუნარიანობის ძირითადი განმსაზღვრელი ფაქტორია; თუმცა იმ საკომუნიკაციო რეალობაში, სადაც უდიდესი ადგილი ინტერნეტ სივრცეს და სოციალურ მედიას უკავია, კომუნიკაციის ეფექტურად და სწორად წარმართვა შეიძლება დიდ გამოწვევას წარმოადგენდეს.
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
28.04.2023
როგორ უნდა ციტირება
გოგოძე ქ. (2023). ციფრული მედიის გავლენა ბიზნეს კომუნიკაციაზე. თანამედროვე მეცნიერების გამოწვევები, 3(1), 61–70. Retrieved from https://journal.alterbridge.edu.ge/index.php/tcms/article/view/63
გამოცემა
სექცია
Articles